اطلاعیه فروشگاه

سلام سایت دنیای پروژه به دنبال یاری دانشجویان در جستجوی مطالب مورد نیاز دروس و پروژه های خود می باشد. این پروژه ها اکثرا به صورت اختصاصی تهیه شده و از کیفیت بالایی برخوردار هستند .بازگشت وجه در صورت عدم رضایت تا 4 روز تضمین می شود. در صورتیکه خرید بالای 10000 تومان یا بیشتر از 4 خرید داشته باشید، از تخفیف 15 درصدی در خریدهای بعدی برخوردار خواهید شد. در صورتی که فایل خریداری شده مشکلی داشت با ایمیل civil.archi.1@gmail.com در ارتباط باشید. در صورتی که فایلی متعلق به شما بوده و درخواست حذف آن را از سایت دارید از طریق بخش پشتیبانی اطلاع دهید تا در اولین فرصت از لیست محصولات سایت حذف شود.

دانلود تحقیق مديريت سازماني براي رقابت و فروش كالا (بازارهاي داخلي و خارجي)

 تحقیق مديريت سازماني براي رقابت و فروش كالا   (بازارهاي داخلي و خارجي) در 64 صفحه با فرمت ورد بسیار جامع و مناسب رشته اقتصاد شامل بخش های زیر می باشد:

منابع داخلي و مزيت رقابتي

منابع مالي

تجزيه و تحليل زنجيره ارزش

مديريت يا ساختار و زيربناهاي سازماني

نقاط قوت و ضعف داخلي

رابطه بين واحدهاي وظيفه‌اي سازمان

يكپارچگي استراتژي و فرهنگ

مديريت

مالي/ حسابداري

فهرستي از پرسش‌هاي مربوط به بررسي عوامل داخلي

بازاريابي

امورمالي

توليد

تحقيق و توسعه

سيستم اطلاعات رايانه

تكنيكهاي پايه

منحني تجزيه

منحني تجربه و تعيين قيمت

تغيير شيب منحني تجربه در طول زمان

ارزيابي منحني تجربه و تازه واردين

منحني تجربه و مراحل مختلف توليد

تكنيكهاي جدولي

ارزيابي عوامل دروني: مدل GE

تكنيك كارت سفيد

جايگاه بررسي نقاط قوت و ضعف در فرايند برنامه‌ريزي استراتژيك

قابليتهاي نيروي كار

معيارهاي اصلي سنجش وضعيت كاركنان

اندازه‌گيري رضايت كاركنان

سنجش نگهداري كاركنان

معيارهاي سنجش عوامل ايجاد كننده رشد و يادگيري

بهبود مهارت كاركنان

زير ساخت‌ها و سيستم‌هاي اطلاعاتي

معيارهاي بهبود عملكرد در اثر پيشنهادات

 

معيارهاي هم‌جهتي افراد و سازمان

كمبود معيارهاي سنجش در زمينه يادگيري و رشد

ارتباط معيارهاي سنجش با استراتژي سازمان

معيارهاي سنجش استراتژيك درمقابل معيارهاي كنترل عملكرد

پيگيري معيارهاي مناسب از راههاي نامناسب

كارت امتيازي متوازن: وجه مشتريان

معيارهاي اصلي سنجش وضعيت مشتريان

خلاصه معيارهاي اصلي
معيارهاي سنجش عوامل ايجاد ارزش براي مشتريان

مدل عمومي ارزش ايجاد شده براي مشتريان

زمينه هاي استراتژيك براي وجه مالي

تبيين بازار مشتري

بازگشت سرمايه گذاري و بهره برداري از داراييها

زنجيره‌اندشي فرايندهاي داخلي

لجستيك داخلي

لجستيك خارجي

بازاريابي و فروش

فرآيندهاي پشتيباني

معيارهاي سنجش فرآيند تحقيق و توسعه

معيارهاي سنجش طراحي و توسعه محصول

هزينه انجام كارها در هر مرحله

معيارهاي سنجش خدمات بعد از فروش

 

 

 

 

منابع داخلي و مزيت رقابتي:

منابع و توانايي‌هايي كه مي‌تواند منجر به مزيت رقابتي شود، در هر كار و فعاليتي متفاوت است و حتي مي‌تواند در حول زمان متغير باشد.

بطور كلي منابع و توانايي‌هاي داخلي سازمان به چهار دسته كلي تقسيم مي‌شوند كه عباتند از :

منابع مالي، فيزيكي، انساني و سازماني، در اصل توانائيها و منابع جزء عوامل قوت سازماني شمرده مي‌شوند كه مي‌تواند به مزيت رقابتي تبديل شوند در صورتي كه سه شرط زير تحقق يابد:

1- منابع و توانايي‌ها با ارزش باشند.

اينها اجازه مي‌دهند كه شركت از فرصت‌هايش بهره‌برداري كند و با تهديدها را خنثي كند. براي مثال شركت سوني توانسته است كه توانايي طراحي، ساخت وفروش وسايل الكترونيكي خود را توسعه دهد. اين توانايي براي سهامداران خارجي مثل فروشندگان با ارزش است.

2- منابع و توانايي‌ها منحصربه فرد باشند.

اگر يك سازمان، تنها سازماني باشد كه از يك توانايي برخوردار است در اين صورت آن توانايي منبع مزيت رقابتي براي آن سازمان مي‌باشد، ولي اگر سازمانهاي متعددي يك منبع و يا توانايي مشخص را دارا باشند، در اين صورت آن سازمانها، مشابهت در رقابت دارند و هيچ كدام مزيتي بر ديگري ندارد.

3- منابع و توانايي‌ها به سختي قابل تقليد باشند.

شركت‌هاي رقيب با تقليد از يك منبع و يا توانايي موجب زيان شركت پيشتاز مي‌شوند. اگر در ايجاد سود‌آوري مزيت شركت ماندگار باشد سود با ارزش‌تر خواهد بود. پس مي‌توان گفت كه شركتي ‌مي‌تواند از مزيت رقابتي بلندمدت استفاده كند كه شركت‌هاي رقيب نتوانند از آن تقليد نمايند.

براي مثال مك دونالد، چندين سال است كه رقبايش را بخاطر موقعيت بهتر منابع فيزيكي) و عملكرد با كيفيت بالاي سيستم كه محصول مناسب را با قيمت پايين تحويل مي‌دهد. ( يك منبع سازماني )، از صحنه بيرون كرده است.

يك شركت براي بدست آوردن سود از يك منبع واحد و با ارزش، بايد سازماندهي شود. براي مثال، زيراكس يك آزمايشگاه تحقيقاتي به نام پارك ( Park ) را ايجاد كرد كه توانست در اواخر دهه 1960 و 1970  يك نوآوري شگفت انگيز در تكنولوژي پديد آورد كه شامل كامپيوترهاي شخصي، موسي، پرينترهاي ليزري و نرم افزارهايي از نوع ويندوز بود. البته اين شركت سودي از اين نوآوري نبرد، چرا كه سازماندهي مناسب براي انجام اينكار را نداشت. براي مثال، ارتباطات ضعيف باعث شد كه بيشتر مديران شركت زيراكس از كراهايي كه مؤسسه تحقيقاتي پارك انجام مي‌داد با خبر نشوند...

 


اشتراک بگذارید:


پرداخت اینترنتی - دانلود سریع - اطمینان از خرید

پرداخت هزینه و دریافت فایل

مبلغ قابل پرداخت 7,000 تومان
عملیات پرداخت با همکاری بانک انجام می شود
کدتخفیف:

درصورتیکه برای خرید اینترنتی نیاز به راهنمایی دارید اینجا کلیک کنید


فایل هایی که پس از پرداخت می توانید دانلود کنید

نام فایلحجم فایل
modiriat-sazmani-kala_739847_6425.zip44.4k





آخرین محصولات فروشگاه

محبوبترین محصولات

filesell